آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب آیات ولایت با بیان اینکه فضای مجازی فرصت خوبی برای فرهنگ سازی امامت و ولایت است، افزود: بهره گیری درست و به جا از فضای مجازی می تواند در گسترش معارف دینی و ارزش ها در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: تاکنون برای ترویج و تبلیغ معارف دینی ، موضوع مهم غدیر خم و همچنین امامت و ولایت فعالیت های فرهنگی خوبی انجام گرفته ولی قطعا کافی نیست و باید با همت بیشتر از آنها در راستای نشر معارف الهی بهره گرفت.
امام جمعه یزد با بیان اینکه برخی افراد از ابتدای انقلاب اسلامی همواره به دنبال القای ناکارآمدی دین در اداره حکومت و کشور بوده اند یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) بارها در برابر این دیدگاه موضع قاطع گرفته بودند .
ناصری تصریح کرد: هم اکنون هم دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در عرصه های مختلف علیه نظام ولایی به دنبال توطئه های فرهنگی و القای ناکارآمدی نظام هستند که باید در برابر آنها ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تحقق سیره نورانی دین ، ائمه هدی و امام علی (ع) در جامعه این است که ملت قهرمان ایران و متولیان فرهنگی با برنامه های خود کارآمدی دین را نشان دهند.
ناصری افزود: باید همواره با قدرت و درایت در برابر توطئه های مختلف استکبار جهانی و دشمنان ایستادگی کرد و راه عزت و اقتدار کشور را به خوبی نشان دادکه رسالتی مهم و خطیر محسوب می شود.
در این مراسم که جمعی از مسئولان فرهنگی یزد حضور داشتند از کتاب آیات ولایت رونمایی شد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.