به گزارش خبرنگار ایرنا، گازرسانی به روستای نعمت آباد و رضوانیه بخش مرکزی ابرکوه، تکمیل مجتمع آب شرب بخش بهمن، بهره برداری از مدرسه 12 کلاسه دین و دانش در شهرک مسکن مهر، سالن ورزشی اسفند آباد، زمین چمن مصنوعی در روستای مریم آباد ابرکوه و بخش بهمن طرح های مورد بهره برداری بود که برای اجرای این طرح ها بیش از 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .
سیدعلی عزالدینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در آیین بهره برداری از طرح های شهرستان ابرکوه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت: با توجه به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی در مصوبات برنامه ششم برای افزایش اعتبارات مناطق محروم، امیدواریم امسال با ابلاغ اعتبارات از سوی دولت ، پروژه های بزرگی در مناطق کمتر توسعه یافته استان بهره برداری شود.
در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان ابرکوه امامان جمعه ابرکوه و بخش بهمن، معاون فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان استان و شهرستان ابرکوه حضور داشتند .
همچنین عملیات اجرایی ساخت یک کارخانه فراوری فراورده های لبنی با ظرفیت 200 تن شیر در روز آغاز شد.
سرمایه گذار بخش خصوصی این پروژه تولیدی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت و تجهیز این کارخانه فرآوری فراورده های لبنی بیش از 140 میلیارد ریال است.
حجت احمدی افزود: باتوجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال 70 تا 500 نفر را فراهم می کند و بیش از 200 تن شیر به صورت روزانه در این شرکت به فراورده هایی مانند انواع پنیر و شیر خشک تبدیل و به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود .
معاون استاندار یزد در بدو ورود به ابرکوه با حضور در گلزار شهدای این شهر با نثار شاخه های گل نسبت به شهدای گرانقدر این شهرستان ادای احترام کرد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.