به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در دیدار کارگزاران حج این استان افزود: خدمت به حجاج یک توفیق بزرگ الهی است که نصیب هر کس نمی شود و خوشا به سعادت کسانی که وظایف خود را خالصانه انجام می دهند.
وی ادامه داد: تمام مسئولان حج در بخش های مختلف باید وظایف خود را به درستی و طبق مقررات انجام دهند تا زائران سرزمین وحی و حجاج در کمال امنیت و آرامش مناسک خود را به خوبی برگزار کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: رعایت دقیق مقررات توسط تمام متولیان حج و برنامه ریزی درست در تمام مراحل از جمله مسائل مهم ، تعیین کننده و سرنوشت ساز است که باید به آن عنایت داشت.
ناصری افزود: اگر نسبت به حجاج کوتاهی شود در برابر خداوند مسئول هستیم و قطعا باید پاسخگو باشیم در صورتی که تمام زمینه ها برای برگزاری حج باشکوه فراهم است .
امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل آنها علیه نظام و کشور ما همواره تبلیغات سوء زیادی را انجام می دهند بر لزوم رعایت مقررات ، آرامش و جلوگیری از سوء برداشت های معاندان تاکید کرد.
همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان یزد گفت: امسال 2 هزار و 400 نفر از استان در قالب 16کاروان بر اساس مقررات راهی سرزمین وحی می شوند.
حجت الاسلام سید محمد میررحیمی همچنین از اعزام 120 نفر پزشک و روحانیون برای کاروان های مختلف به حج امسال از یزد خبر داد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.