به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید ناصر محمدی روز پنجشنبه در آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان یزد افزود: ایام شهادت و تولد ائمه معصومین (ع) یک فرصت برای آشنایی مردم و بخصوص جوانان با امامان معصوم (ع) است.
وی با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به ابعاد شخصیتی ، سیره و خدمات علمی و فرهنگی این امام همام (ع) اشاره کرد و بر تبیین آنها برای آحاد مردم و آینده سازان میهن اسلامی تاکید کرد.
مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد گفت: امام صادق (ع) زندگی خود را وقف ترویج معارف دین و ارزش های الهی کرد و الگوی همه مسلمانان در طول تاریخ شد و باید همواره به ایشان تاسی کرد.
محمدی گفت: عزت و سعادت در دنیا و آخرت در گرو شناحت زندگی ائمه اطهار (ع) و حرکت در مسیر نورانی آنها است راهی که باید توسط مبلغان دینی به مردم معرفی شود .
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار یزد ، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند سخنرانان در خصوص شخصیت و خدمات امام صادق (ع) به ایراد سخن پرداختند.
همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به ذکر مصائب ائمه هدی (ع) و امام جعفر صادق (ع) پرداختند.
مشابه این مراسم معنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و هیات های مذهبی بنحو باشکوهی در سطح مساجد ، حسینیه ها و امامزادگان استان برگزار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.