سید جلال حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این کمک ها در قالب صدقات، زکات، طرح های اکرام ایتام و اطعام به نیازمندان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه کمک های مردمی نقش بسزائی در حمایت از نیازمندان دارد افزود: مردم شهرستان ابرکوه امسال بیش از دو میلیارد و 430میلیون ریال بصورت امانی پرداخت کردند.
حسینی همچنین یادآورشد: مردم این شهرستان در همین مدت یک میلیارد و 166میلیون ریال صدقه به 14 هزارو 38 صندوق در سطح شهرستان واریز کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.
وی بابیان اینکه این کمک ها برای درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل مددجویان هزینه می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون یکهزار و 400خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام (ره ) شهرستان ابرکوه هستند.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی
****
اخطار پلمپ به واحدهای متخلف و غیرمجاز شهرک صنعتی نیکوی اشکذر
رییس حفاظت محیط زیست اشکذر از صدور اخطار پلمپ برای واحدهای متخلف و غیرمجاز شهرک صنعتی نیکوی این شهرستان خبرداد.
به گزارش ایرنا، دامون سلیمانی زاده روز پنجشنبه به همراه شهرداری اشکذر از واحدهای متخلف و غیرمجاز شهرک صنعتی نیکو بازدید و اخطار پلمپ را به واحدها ابلاغ کرد.
همچنین شامگاه گذشته در قالب گشت شبانه حفاظت محیط زیست از گشتارگاه های مرغ حاجی آباد و واحدهای آلاینده واقع این منطقه در راستای پیگیری و رفع بوی نامطبوع ناشی از این واحدها در منطقه حاجی آباد و شمسی رستاق بازدید به عمل آمد.
در شهرستان اشکذر بیش از 650 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دایر شده که بیشترین آلایندگی این شهرستان ناشی از صنایع فولاد است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/ 6014/ خبرنگار : سعیده السادات خاتمی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.