به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کردستان که با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور و مسئولان استان در کانون امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد اظهار داشت: در سنوات گذشته کمک‌های مردم استان به کمیته امداد سالانه 18 میلیارد تومان بود که در سال گذشته میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد در استان به 34 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی گفت: این میزان افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد کردستان نشان‌دهنده افزایش میزان اعتماد مردم به این نهاد در چند سال اخیر را دارد.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان تصریح کرد: در استان کردستان خوشبختانه همدلی خوبی بین مدیران استانی وجود داشت و فضای همدلی و کار در استان در چند سال اخیر ایجاد شده بود.

وی گفت: سال گذشته کمیته امداد استان کردستان در زمینه ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و مددجویان رتبه نخست کشوری را کسب کرد و حدود 50 درصد مشاغلی که در سامانه رصد انجام شده بود توسط کمیته امداد استان بود.

ایجاد بیش از 31 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد کردستان

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته بیش از 31 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است، افزود: سالانه به طور متوسط 5 هزار شغل برای جامعه هدف در استان ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن در طول 4، 5 سال اخیر دو هزار و 500 مسکن برای نیازمندان استان احداث شد که سالانه به طور متوسط 400 واحد مسکونی برای نیازمندان استان ساخته شده است.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان به انجام تعمیرات 4 هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: در مدت 4 سال اخیر بخشی از 18 هزار مورد جهیزیه انجام شده که سالانه به طور میانگین سه تا 4 هزار مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

وی در پایان از رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان یار همیشگی کمیته امداد نام برد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اعتمادسازی مردم به کمیته امداد در طول این مدت داشته‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621491
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.