به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش با حضور 30 نفر از خیران بیمارستان ساز فعال در تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز، جمعی از مدیران اجرایی و مردم برگزار شد.
مدیر بیمارستان مهریز گفت: از ابتدای فعالیت این بیمارستان در سال 1372 تاکنون برای تکمیل و تجهیز بخش های مختلف آن افزون بر 150 میلیارد توسط خیران کمک شده است.
سید رسول محسن زاده افزود: طرح توسعه بیمارستان مهریز به وسعت افزون بر هشت هزار متر مربع در چهار طبقه و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که تکمیل آن 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی اظهار داشت: بیمارستان مهریز در طرح توسعه از 96 تخت به 250 تخت ارتقاء پیدا می ‎‎یابد که طبقه اول شامل هشت اتاق عمل جراحی از جمله اتاق عمل جراحی قلب و مغز و اعصاب و بلوک‌های سازمانی است که در صورت تکمیل این طرح 600 نفر نیز پرسنل به کارکنان بیمارستان اضافه و به قطب سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود.
همچنین فرماندار و امام جمعه مهریز با تجلیل از خدمات دولت در زمینه تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، مشارکت خیران در حوزه سلامت را مورد تاکید قرار دادند .
در پایان این همایش که با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود از خیران بیمارستان ساز شهرستان مهریز با تندیس و لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.
بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز فعالیت خود را در سال 1372 در این شهرستان آغاز کرده و دارای تمامی بخش های مورد نیاز است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.