به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد حظیره افزود: از دستاوردهای مهم انقلاب مقدس اسلامی ما اصل ولایت فقیه است که در 38 سال گذشته به رغم توطئه های مختلف سربلند بیرون آمده است.
وی ادامه داد: ولایت فقیه از ثمرات مهم نظام اسلامی است که خداوند منان بر ملت و کشور ما منت نهاده و نعمت ولایت را قرار داده بنابراین باید همواره قدردان و شکرگذار این ودیعه بزرگ باشیم و در مسیر تحقق اهداف و آرمان های امام راحل (ره) ، شهیدان و ولایت حرکت کنیم.
امام جمعه یزد در ادامه به موفقیت های نظام در خصوص صنعت موشکی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و حمله به مواضع داعش را یک حرکت مهم ، انقلابی و بزرگ ذکر کرد.
ناصری گفت: دشمنان خیال می کردند کشور اسلامی ما با توطئه های مختلف و حمایت سعود ها و آمریکایی ها از داعش و ترورهای کور آسیب پذیر است ولی حرکت دقیق سپاه دهان همه آنها را بست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: بر مسئولان اجرایی است بخاطر اهمیت موضوع اقتدار نظام همواره نسبت به تقویت نظامی و سپاه بیش از گذشته اقدام کنند که بارها مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
ناصری در ادامه به مصوبه اخیر سنای آمریکا و تحریم دوباره ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان باید کاری کنند که این چنین حرکت هایی برای آمریکا گران تمام شود و همه بدانند که خیلی از تحریم ها فقط عملیات روانی است و می خواهند مردم و مدیران ما را بترسانند.
وی به سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری درششم تیرماه و همچنین به هفتم تیرماه سالروز ترور شهید آیت الله بهشتی (ره) و 72 تن از یاران نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هوشیاری ملت و ولایتمداری تمام توطئه ها را خنثی می کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از حضرت امام (ره) به بهترین نحو ممکن این کشور و انقلاب اسلامی را هدایت کرده اند و اجازه هیچ توطئه ای از سوی دشمنان علیه ملت ایران را نمی دهند.
ناصری به اهمیت ازدواج و اینکه آمار آن در یزد رو به کاهش است اشاره و گفت: باید مردم ازدواج های آسان را روز به روز افزایش دهند چون افزایش سن ازدواج زمینه افزایش گناه را در جامعه فراهم می کند.
وی عید سعید فطر را تبریک گفت و بر بهره گیری از ثمرات ماه مبارک رمضان در طول سال به عنوان یک ذخیره بزرگ الهی تاکید کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.