به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که به همت روابط عمومی استانداری و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد از خبرنگاران فعال در این عرصه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم علاوه بر خبرنگاران فعال در اتاق خبر استانداری، اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و مسوولان کمیته های اطلاع رسانی شهرستانهای استان نیز حضور داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه این مراسم که در فضایی صمیمی برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تمام خبرنگارانی که در طول برگزاری انتخابات و بویژه روز 29 اردیبهشت ماه در اتاق خبر استانداری فعال بودند قدردانی کرد.
محمد علی طالبی افزود: یکی از جلوه های ویژه این دوره از انتخابات، همکاری نزدیک رسانه ها و نمایندگان خبرگزاری ها با مجموعه ستاد انتخابات استان بود.
به گفته وی این وضعیت، شرایطی مناسبی برای اطلاع رسانی هر چه بهتر از فعالیت ها و ارتباط دو سویه مردم با مسوولان انتخابات فراهم کرد.
وی اظهار داشـت: مجموع تلاشهایی که در راستای اطلاع رسانی انجام شد موجب افتخار کسب رتبه اول مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات بود.
طالبی، نقش رسانه ها در این زمینه را موثر و حائز اهمیت توصیف کرد و اظهار داشـت: در نوع عملکرد و فعالیت هایی که در راستای تشویق مردم برای حضور در انتخابات و پر شور کردن آن انجام شد رسانه ها نقش موثری بر عهده داشتند.
رییس ستاد انتخابات استان یزد در 29 اردیبهشت ماه تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت های رسانه ای در استان ما از جنجال و هر گونه بد اخلاقی ها بدور بود که جای قدردانی دارد .
به گفته وی بیشترین بخش اطلاع رسانی و ارتقای اعتماد عمومی و آرامش بخشی در جامعه را از سوی خبرنگاران و رسانه ها شاهد بودیم که نتیجه آن موفقیت استان در عرصه انتخابات با حضور حداکثری مردم بود.
اتاق خبر مستقر در ستاد انتخابات استان یزد، 29 اردیبهشت امسال نیز همچون انتخابات گذشته در محل ستاد انتخابات استان تشکیل و خبرنگاران خبرگزاری ها و سایت های خبری استان، خبرهای خود را در این زمینه مخابره کردند.
6197 تهیه و انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.