به گزارش خبرنگار ایرنا، فرجام فاضلی روز شنبه در نشستی با دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده انتظامی شهرستان افزود: اهمیت اقدامات پیشگیرانه در استفاده از دوربین های حفاطتی، نظارت تصویری و دوربین های دیجیتالی تحت شبکه در سطح شهرستان ها به اندازه ای است که در دهه های گذشته نصب این دوربین ها در جاهایی که نصب شده به نحو چشمگیری در کاهش میزان برخی جرایم موثر واقع شده است.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین مزایای این دوربین ها حالت بازدارندگی آنهاست، دوربین هایی هوشمندی که فرصت ارتکاب جرم را از مجرم می گیرد.
فاضلی ضمن بیان اینکه جرائمی همچون سرقت در شهرستان نسبت به مدت مشابه کاهش چشمگیری داشته است یادآور شد: این جرائم که بخشی از آنها توسط افراد غیربومی انجام می شود در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
این مسئول گفت: شهرستان خاتم در حدفاصل بین چند استان قرار گرفته است و به دلیل اینکه قطب کشاورزی است در فصل هایی از سال افراد زیادی از شهرهای اطراف جهت کار به این شهرستان مهاجرت می کنند بر ضرورت نصب این دوربین ها در شهرستان می افزاید.
فاضلی تصریح کرد: امید داریم تا با تامین اعتبار لازم بتوانیم در 31 نقطه در سطح شهرستان این دوربین ها را نصب کرده و در پیشگیری از جرائم نقش موثری داشته باشد.
خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
i rnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.