به گزارش روز جمعه روابط عمومی دفتر این نماینده ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد جوانان دکتر حسن روحانی در یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و روایت بخشی از آن اتفاقات افزود: حفظ انسجام گروه های مختلف در برابر توطئه های دشمنان یک ضرورت است.
وی در ادامه به انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات 96 معجزه انقلاب بود بخصوص برای جوانان فعال در این عرصه و طعم شیرینی را به کام همه گذاشت که باید در حفظ و پایداری آن کوشا بود .
این مسئول به نقش جوانان در کشور اشاره کرد و گفت: ابتدا جوانان باید از حصاری که به دور خود کشیده اند بیرون بیایند و بعد به دنبال بقیه حصرها باشند .
موسوی بیوکی افزود: اینکه شما را فقط برای انتخابات می خواهند درست نیست و شما موثرترین نیروها هستید و مسائل و مشکلات زیادی در پیش روست که به دست شما و با برنامه قابل حل است.
وی با اشاره به بالا رفتن سطح آگاهی های مردم در این انتخابات رویکرد و توجه مردم بخصوص رویکرد مردم شریف روستاها را قابل تقدیر و تبریک دانست .
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور برگزار شد.
افزون بر 83 درصد مردم یزد در انتخابات مشارکت داشتند.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.