به گزارش خبرنگار ایرنا، این مقام امنیتی روزشنبه در آیین گرامیداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد کوثر ابرکوه اظهار کرد: نشانه نظام های سیاسی مبتنی بر دموکراسی، حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و مشارکت بالا در انتخابات 29 اردیبهشت مبین دمکراسی حاکم بر کشور است.
وی تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت سیاسی جمهوری اسلامی را در داخلی و صحنه بین المللی به نمایش گذاشتند با حضور در انتخابات نشان دادند دین دار و دین پرور هستند.
این مقام ارشد وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی با رهبری امام خمینی (ره) برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید در حوزه دین جستجو کرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد دینی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی دستاوردها و ثمرات فراوانی داشته است.
این مسئول امنیتی بابیان اینکه امروز دنیا، به دنیای دین زدایی و جنگ تبدیل شده، گفت: دشمن می خواهد با سوء استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ما را گمراه کند بنا بر این باید بیش از پیش هوشیار باشیم .
این مقام وزارت اطلاعات اضافه کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) از قیام و نهضت عاشورا نشات گرفته و امنیت و استحکام نظام حاصل مجاهدت های امام خمینی(ره) و حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب اسلامی و درایت مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد: امروز به فضل خدا ایران از امنیت و اقتدار ارزشمندی، بهره مند است و این به برکت ولایت است.
آیین ویژه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ابرکوه در مسجد کوثر این شهر برگزار شد.
شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ 6014 / خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.