به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سبزوار افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی موجب تقویت اسلام و انقلاب شده و فرصتی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با اندیشه‌ امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) برای نسل جوان ضروری است، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امسال کاروان های عزاداری به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام نمی شوند و این زمان فرصت مناسب برای برگزاری مراسم و همایش های مختلف در این شهرستان برای بازخوانی افکار و اندیشه های امام راحل است.
وی گفت: برگزاری باشکوه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نشان از وفاداری مردم به امام راحل و اندیشه های ایشان و پیروی از ولایت فقیه دارد.
فرماندار سبزوار افزود: استقلال، آزادی، برقراری جمهوری اسلامی و بیداری روحیه اسلام خواهی در کشور های منطقه و جهان از مهم ترین دستاوردهای امام راحل است.
وی با بیان اینکه تبیین شخصیت و تشریح اندیشه های امام راحل برای نسل جدید نباید به مناسبت های خاص محدود شود اظهار کرد: به اذعان تمام اندیشمندان جهان اندیشه های امام خمینی (ره) در حوزه های فرهنگ، هنر، سیاست خارجی و داخلی و اقتصادی راهبردی و کاربردی است.
وی گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار اندیشه مهم مقاومت اسلامی در بین ملت های مسلمان است که برآیند این تفکر شکل گیری گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و حماس در قلب سر زمین های اشغالی است.
فرماندار سبزوار ادامه داد: مسئولان باید برنامه ریزی کنند تا ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان به صورت باشکوه برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار نیز در این نشست گفت: 10 کمیته ویژه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) زیر نظر ستاد برگزاری این مراسم در شهرستان تشکیل شده است.
علیرضا رادمان افزود: همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) مسابقات فرهنگی و هنری مختلف نیز برگزار می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.