علی اصغر شریفی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد : متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به کاروان و یا به سامانه haj96.haj.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند و در صورت تکمیل ظرفیت، روند ثبت نام متوقف خواهد شد.
وی از افزایش دو کاروان حج تمتع به 14کاروان قبلی این استان خبر داد و گفت: این دو کاروان مربوط به افزایش کاروان شهرستانهای اردکان و میبد است و ظرفیت کاروان های این شهرستانها به دوکاروان افزایش یافت.
این مسئول ادامه داد: تا زمان اعزام برای آشنائی حجاج دو همایش متمرکز درمرکز استان باحضور کلیه زئران خانه خدا و 10 کلاس آموزشی توسط مدیران و روحانیان کاروانها در شهرستانها برگزار می شود.
این مسئول افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 11 میلیون و 882 هزار تومان و بالاترین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است.
شریفی بابیان اینکه اعزام زائران استان یزد به سرزمین وحی مدینه قبل است اضافه کرد: امسال 2هزار و 270 نفر یزدی درقالب 16کاروان به حج تمتع اعزام میشوند.
مدیر حج و زیارت استان یزد همچنین اضافه کرد: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج ازمرداد عازم حج تمتع خواهند شد.
دفاتر مجاز زیارتی در سراسر استان یزد آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.