سیدمحمد طباطبایی روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا از صدور شناسنامه المثنی تا پایان هفته برای متقاضیان خبرداد و افزود: مطابق قانون، مدت انتظار برای صدور شناسنامه مجدد یک ماه ازتاریخ درخواست است که براساس بخشنامه ابلاغی سازمان ثبت احوال کشور و برای حضور حداکثری هموطنان درانتخابات، درخواست های شناسنامه المثنی که تا 27 اردیبهشت ماه به ثبت رسیده باشد، قبل از انتخابات تحویل می شود.
وی اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط رای در انتخابات می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان درخواست خود را به ثبت برسانند.
طباطبایی ادامه داد: برای درخواست المثنی شناسنامه ارائه مدارکی شامل تصویر صفحه اول شناسنامه همسر، فرزندان و پدر و مادر متقاضی، تصویر کارت ملی متقاضی ، تصویر صفحات 2 تا 5 سند ازدواج، یک قطعه عکس 3 در 4 زمینه سفید رنگی، فیش بانکی و حضور 2 نفر شاهد همراه با تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی شهود الزامی است.
وی افزود: همچنین مردم شهر یزد می توانند با تماس باشماره های 5-36256001مشکلات هویتی خود را مطرح و یا شماره ملی دریافت نمایند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
از جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری استان یزد 677 هزار و 942 نفر واجد شرایط رای دادن هستند همچنین سه هزار و 563 نفر برای به دست آوردن یکهزار و 339 کرسی عضویت در شورای شهر و روستا در این استان رقابت می کنند.
2088/ 6014/ خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.