به گزارش عصر روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: کشور به همت سربازان امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه از امنیت کافی برخوردار است و مردم در شرایط آرام و بدون دغدغه‌ای زندگی می‌کنند و این موضوع بسیار ارزشمند است.
وی درباره فضای انتخاباتی و شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر روستا گفت: این افراد به‌صورت داوطلبانه وارد عرصه‌ای که نظام برای آن‌ها فراهم کرده، شدنده اند که جای تشکر دارد و نباید حرمت آنان خدشه‌دار شود.
استاندار یزد با اشاره به پخش مناظره‌های انتخاباتی در رسانه ملی گفت: این مناظره‌ها باعث شد تا کارآمدی و اخلاق، متانت و ایده‌ها و آینده‌نگری داوطلبان ریاست جمهوری برای مردم روشن شود، ازاین‌رو مردم هرکسی را درنهایت انتخاب کنند همان شایسته‌ترین است.
میرمحمدی تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید گزارش عملکرد خود را به مردم برسانند تا اگر مردم نظری برای بهبود کار مدیران دارند، اعلام کنند.
استاندار یزد با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم زمانی مشارکت حداکثری دارند که به سلامت برگزاری انتخابات اعتماد داشته باشند و ما تلاش می‌کنیم باصداقت این اعتماد را برای مردم ایجاد کنیم، البته تاکنون نیز به این شکل بوده و مردم همواره به مسئولان خود اعتماد داشته‌اند.
میرمحمدی افزود: مردم داوطلبانه برای حمایت از کشور و نظام ایستاده‌اند،این مهم نشان‌دهنده آگاهی و شناخت مردم از مکتب حسین بی علی (ع) است.
وی بابیان اینکه اثرات این انتخاب تا چهار سال باقی خواهد ماند گفت: کسی باید انتخاب شود که از نظام و حقوق مردم دفاع کند، عزت کشور را به دست بیاورد و افزایش دهد تا در دنیا جایگاه رفیعی برای ایران رقم بخورد.
استاندار یزد در ادامه در خصوص مسائل شهرستان مهریز گفت: در ارتباط با زمین دامداران مهریزحفاظت محیط ‌زیست استان نظر مثبت دارد ولی چون منوط به نظر شورای عالی محیط ‌زیست است باید با این سازمان مذاکره شود.
وی در ارتباط با بندر خشک واقع‌شده در مهریز افزود: بندر خشک باید منطقه ویژه اقتصادی شود ولی نیاز به مصوبه مجلس دارد و از طرفی همه استان‌ها علاقه‌مند هستند تا بندر خشک داشته باشند؛ به هر صورت استان این موضوع را دنبال خواهد کرد.
استاندار یزد پیرامون موضوعات مطرح‌شده پیرامون مباحث بهداشت و درمان شهرستان ابرکوه نیز افزود: موضوعات مهم مرتبط با وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ابرکوه از طریق دانشگاه علوم پزشکی دنبال خواهد شد.
میرمحمدی در خصوص 2 بانده کردن جاده شهرستان خاتم گفت: لازم است در ابتدا طرح 2 بانده شدن این جاده تهیه شود تا امکان پیش بینی ردیف بودجه آن در سال آینده فراهم شود.
میرمحمدی در رابطه با پرورش ماهی تیلاپیا در شهرستان بافق نیز قول بررسی این پیشنهاد و تصمیم سازی برای ان را داد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.