به گزارش شامگاه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمد میرمحمدی در آیین روز جانباز و در جمع خانواده‌های جانبازان و ایثارگران استان افزود: امید آن می رود با خلق حماسه ای دیگر با مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باز هم شاهد افزایش اتحاد ملی و انسجام عمومی باشیم.
وی بابیان اینکه مردم در مقاطع مختلف پس از انقلاب عملکرد به موقع و مناسب داشته اند، گفت: ما امروز در مقطعی هستیم که کشورهای همسایه با مشکلات عدیده‌ای ازجمله جنگ و خونریزی، نفوذ دشمن و اختلاف‌افکنی مواجه هستند در حالی است که در کشور ما اتحاد، انسجام و همدلی در میان مردم موج می‌زند و چون سدی محکم مانع نفوذ دشمن شده است.
استاندار یزد در خصوص دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: نظام ما از نظر علمی در بین کشورهای منطقه از رتبه بالایی برخوردار است و طبق هدف چشم‌انداز به رتبه و مقام اول دست پیدا خواهیم کرد.
میرمحمدی ادامه داد: در ارتباط با پیشرفت‌های نظامی شاهد هستیم ایران به قدرتی دست‌یافته که آمریکا همۀ تلاش خود را می‌کند تا ما به پیشرفت و بروز رسانی موشک‌های بالستیک نپردازیم.
وی گفت: این ملت به رغم همۀ مشکلات و دسیسه‌ها، با همت ایستاده و پیشرفت در علوم نوین و دیگر عرصه‌ها، دشمن را حیران کرده‌اند.
استاندار یزد گفت: امیدوارم بتوانیم قدردان همۀ ارزش‌هایی که ایثارگران خلق کرده اند، باشیم.
میرمحمدی گفت: زبان از بیان ارزش‌های خانواده‌ جانبازان و ایثارگران و نقش ‌آفرینی‌های آنان عاجز است .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خداوند به عزیزانی که سال‌ها در اسارت دشمن بوده‌، جانبازی کرده‌ و ستارگان افتخار کشور هستند، عمری باعزت و به خانواده‌های عزیزشان اجر و توان بدهد.
استان یزد دارای 10 هزار جانباز است .
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.