به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگار عصر روز سه شنبه در جمع مردم و مسئولان اجرایی در حاشیه برگزاری جشنواره روستایی در بخش مرکزی مهریز افزود: همه مردم باید با درک شرایط زمانی ، بسیار پرشورتر از گذشته در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کنند.
وی ادامه داد: حضور گسترده آحاد مردم در شهر و روستاها در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری مایه عزت ، اقتدار و سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است .
فرماندار مهریز گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات حماسی و قانونمند در شهرستان مهریز از مدت ها قبل فراهم شده و مشکلی برای اجرایی شدن برنامه ها وجود ندارد.
رستگاری گفت: یک برنامه ریزی دقیق بر اساس روزشمار انتخابات توسط هیات های اجرایی و نظارتی و همچنین بازرسی فراهم شده و همه وظایف خود را با قوت و درایت انجام می دهند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: تاکنون جلسه های مختلفی توسط هیات اجرایی و نظارتی در شهرستان برگزار شده و بر حسب نیاز و طبق مقررات تداوم پیدا می کند.
رستگاری همچنین به شروع تبلیغات ریاست جمهوری در مهریز اشاره کرد و گفت: تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
29 اردیبهشت ماه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می شود.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 35 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
irnayazdd@
**
رئیس اداره کار و امور اجتماعی مهریز از اشتغال افزون بر 11 هزار کارگر زن و مرد در واحد های تولیدی و صنعتی این شهرستان خبر داد.
عباس دهقانیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگران بومی و غیر بومی در یک هزار و 50 کارگاه کوچک و بزرگ و 300 واحد تولیدی و صنعتی در گرایش های مختلف فعالیت می کنند .
وی ادامه داد: پنج شهرک صنعتی مهریز شامل شهرک شهید چمران ، شهرک هرفته ، 196 هکتاری ، شهرک سنگ و شهرک یزد مهر با استقرار واحد های مختلف در طول سال نقش مهمی در تولید و اشتغال دارند.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی مهریز خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنگی و آموزشی برای کارگران و خانواده های آنها از برنامه های مهم اداره کار و امور اجتماعی شهرستان است .
دهقانیزاده گفت: توجه به مسائل ورزشی کارگران در سطح واحد های تولیدی و کارگری با وجود استادیوم ورزشی کارگران در این شهرستان از جمله برنامه های مهم و همیشگی است که مورد اقبال قرار گرفته است.
وی افزود: در یکسال گذشته برای کارگران و خانواده های آنها برنامه های فرهنگی و ورزشی و همچنین تجلیل از ایثارگران و خانواده های معزز شهیدان کارگر در شهرستان برگزار شده است.
این مسئول به نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: محور تمام برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سالجاری تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است .
دهقانیزاده به برگزاری جلسه های آموزشی و توجیهی برای کارگران و واحد های کارگری برای اجرایی شدن توصیه های امسال مقام معظم رهبری تاکید کرد.
در یکسال گذشته افزون بر 100 برنامه فرهنگی و ورزشی برای کارگران مهریز برگزار شده است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.