به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری دوشنبه شب به مناسبت هفته جانباز در دیدار با تعدادی از جانبازان مهریزی افزود: برای رسیدگی به وضعیت جانبازان توسط دولت در سال های اخیر کارهای خوبی انجام گرفته است.
وی ادامه داد: بر مردم و مسئولان است همچنان قدردان ایثار و فداکاری جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی باشند چون عزت و اقتدار امروز ایران و کشور ما مدیون جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: باید ضمن رسیدگی به وضعیت جانبازان و حل و فصل نیازها و مطالبات آنها همواره از خانواده های شهیدان و جامعه بزرگ ایثارگری قدردانی کرد که یک وظیفه مهم محسوب می شود.
رستگاری گفت: انجام برنامه های رفاهی و فرهنگی و همچنین تکریم جامعه بزرگ ایثارگری یک اصل مهم و همیشگی است که باید مردم و مسئولان اجرایی به آن عنایت داشته باشند.
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز، فرماندار و برخی ازمسئولان شهرستان مهریز با سه تن از جانبازان سر افراز دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدارها ، مسئول دفتر امام جمعه به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه ضمن حضور در منزل جانبازان عبادی فر، طباطبایی و میربلوک از صبر و مقاومت آنها قدردانی نمودند.
مسئولان اجرایی مهریز ضمن تقدیر از شجاعت های خالصانه شهدا و ایثارگران در زمان دفاع مقدس بر تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات این اقشار تاکید کردند.
مهریز یکهزار جانباز دارد .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.