به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا ساکت عصر روز پنجشنبه در سفر خود به استان یزد ضمن بازدید از ورزشگاه شهید نصیری ، پایگاه قهرمانی ، مجموعه ساحلی سلمان مرد آباد و سالن شاهدیه ،در جمع مسئولان فوتبال یزد افزود: اولویت امسال فدراسیون فوتبال ، استفاده از امکانات استان ها برای برگزاری مسابقات و اردوها است.
وی ادامه داد: تاکنون برای بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی ، سفرهای مختلفی به استان های کشور انجام گرفته و همچنان تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت.
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در سطح کشور و بخصوص در استان یزد بخاطر موقعیت جغرافیایی و همچنین امکاناتی که وجود دارد یکی از مناطقی است که می تواند برای برگزاری اردوهای مختلف ملی پوشان و مسابقات ملی و جهانی مورد استفاده قرار گیرد.
ساکت گفت: بوسیله بخش خصوصی ، خیران و دولت زمینه های خوبی برای توسعه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در استان یزد فراهم شده که قطعا از آنها برای مسابقات و اردوهای معتبر استفاده می کنیم.
در این بازدید ها ، رئیس هیات فوتبال استان یزد گزارشی از امکانات و توانایی های موجود برای برگزاری اردوهای مختلف فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی ارائه داد و از آمادگی استان برای همکاری با فدراسیون برای انجام برنامه های آنها تاکید کرد.
عبدالرضا دستا گفت: در رشته فوتبال ، مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد دارای امکانات خوبی برای میزبانی مسابقات و همچنین انجام اردوهای مختلف است که می توان از آنها به نحو شایسته استفاده کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد افزود: مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد که توسط باشگاه موفق مقاومت گلساپوش یزد در مرد آباد ( محمود آباد ) وجود دارد از هر نظر دارای شرایط مناسب میزبانی مسابقات و برگزاری اردوها است.
دستا همچنین به سالن 6 هزار نفری شهید حاج مهدی ( شاهدیه یزد ) اشاره کرد که دارای امکانات و تجهیزات مناسب برای برگزاری مسابقات معتبر فوتسال و اردوهای مختلف است .
همچنین مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد در این بازدید ها گزارشی از امکانات مجموعه ورزشی شهدای سلمان و میزبانی شایسته رقابت های جام باشگاه های جهان ارائه داد.
استان یزد دارای زمین های زمین های ورزشی و سالن های مختلف برای برگزاری مسابقات مختلف است و هم اکنون دارای 15 تیم در لیگ های کشوری و همچنین حدود 60 تیم در لیگ های برتر استانی است .
استان یزد تاکنون بخاطر امکانات خوبی که دارد میزبان اردوی تیم های ملی ایران و برخی کشورها در فوتبال ، فوتبال ساحلی و فوتسال و بازی های فوتبال غرب آسیا بوده است .
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار بیمه شده است .
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.