به گزارش ایرنا ، عباس دشت آبادی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اجرا و راه های توسعه برنامه های ورزشی و فرهنگی بانوان که با حضور جمعی از بانوان ورزشی و نمایندگان بانوان در دستگاه های دولتی برگزار شد اظهار داشت: ورزش شهرستان اشکذر در سال 95 پیشرفت خوب داشته است که مهمترین شاخص آن را می توان ورزشکاران سامان یافته در دوبخش بانوان و آقایان نام برد.
وی با بیان اینکه حدود 700 نفر از جمعیت ورزشی بانوان شهرستان از بیمه ورزشی برخوردار هستند خاطر نشان کرد: هزینه بیمه ورزشی یک ساله برای ورزشکاران شهری 15 هزار تومان و ورزشکاران روستایی 10 هزار تومان است.
رییس ورزش و جوانان اشکذر با اشاره به اهمیت بیمه ورزشی در بین ورزشکاران تصریح نمود: اگر فردی درجریان فعالیتهای ورزشی آسیب ببیند و برای درمان به بیمارستان مراجعه نماید بیمارستان هیچ گونه بیمه ای غیر از بیمه ورزشی را از شخص آسیب دیده قبول نمی کند.
وی تعهدات بیمه ورزشی را مربوط به اماکن ورزشی عنوان کرد و افزود: تنها ورزشکارانی که در عین فعالیتهای ورزشی در سالن ها و اماکن ورزشی آسیب دیده اند در صورت داشتن بیمه ورزشی ، می توانند از مزایای بیمه ورزشی استفاده نمایند.
دشت آبادی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان اشکذر در کشور وضعیت مطلوبی دارد تصریح کرد: باید از این فضاها به نحوه مطلوب با استقبال خود ورزشکاران به ویژه بانوان استفاده شود.
وی خطاب به بانوان ورزشی شهرستان افزود: با توجه به اینکه دانش ورزشی روز به روز در حال تغییر است ، ورزشکاران شهرستان باید با استفاده از وسایل ارتباط جمعی از قبیل اینترنت و فضای مجازی موجود دانش ورزشی خود را افزایش دهند.
رییس ورزش و جوانان اشکذر از برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا همچون استان در شهرستان یک روز بدون خودرو را در برنامه های خود داشته باشیم .
700 نفر از جمعیت ورزشکار زن و یکهزارو 624 نفر مرد در اشکذر، بیمه ورزشی هستند و این شهر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار : سعیده السادات خاتمی ** انتشار : فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.