به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد میرمحمدی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان یزد افزود: مقام معظم رهبری بارها در خصوص اهمیت مهارت آموزی نسل جوان و دانش آموزان تاکید داشته اند.
وی ادامه داد: فرهنگیان باید علاوه بر موضوع استعدادیابی ، زمینه اشتیاق و علاقه را در میان دانش آموزان برای کسب مهارت های مختلف بیش از گذشته تقویت نمایند که بسیار مهم و اثر بخش است.
استاندار یزد ابراز امیدواری کرد تا دانش آموزان استان یزد در تمامی زمینه ها همچون مهارت ، اخلاق ، رعایت حقوق هم دیگر ، علم و دانش ، نظم و انضباط و صداقت همانند 23 سال صدرنشینی در کنکور در سطح کشور صاحب برند شوند.
میرمحمدی همچنین بر ضرورت تدوین راهکارهای لازم برای پیگیری و رفع برخی از مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: باید به موضوع های پیش رو به عنوان یک فرصت بنگریم و با تدبیر ، تلاش و همفکری از فرصت ها به بهترین نحو استفاده نماییم.
استاندار یزد در ادامه رشد آمار دانش آموزان اتباع خارجی در استان یزد را از منظر جهانی یک فرصت و یک نقطه قوت برای استان ذکر کرد و گفت: تحصیل دانش آموزان اتباع در استان یزد فرصتی است برای تعلیم وتربیت شایسته آنان که بتواند افراد تاثیرگذاری برای فردای جامعه خود باشند .
میرمحمدی افزود : باید تلاش کنیم امکانات ، تجهیزات و کمبودهایی که دراین زمینه وجود دارد را با کمک کمیساری های عالی سازمان ملل مرتفع نماییم .
استاندار یزد تکیه بر آمار صحیح را لازمه برنامه ریزی صحیح ذکر کرد و گفت: بدین منظور می بایست همواره آمار خود را از مأخذ و منابع معتبر تهیه کنیم.
همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: توجه به سلامت روحی ، جسمی و اخلاقی دانش آموزان ، افزایش تحرک و توجه بیشتر به تربیت بدنی و اشتغال و کارآفرینی از اولویت های آموزش و پرورش استان درسال جدید است .
احمد شیراز افزود: توجه به سلامت دانش آموزان ، مقابله با آسیب هذی اجتماعی ، توسعه تحرک و تربیت بدنی ، اشتغال وکارآفرینی از اولویت های آموزش و پرورش استان درسال جدید است .
210 هزار دانش آموز در یک هزار و 800 واحد آموزشی در استان یزد مشغول تحصیل هستند.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.