به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر روز یکشنبه در دیدار رئیس کل و مسئولان دادگستری یزد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای بدبین کردن مردم به نظام دست به فعالیت های جدی زده اند.
وی اضافه کرد: برای حفظ شان اسلام ، انقلاب و ایران مدیران در هر پست و مقامی که هستند باید خدمت به جامعه ، مردم و جوانان را در دستور کار خود قرار دهند که رسالتی سنگین است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد از حوزه‌های فعالیت دشمنان فضای مجازی را برشمرد و اظهار داشت: باید فضای مجازی را با برنامه های مناسب برای جوانان و مردم مطلوب کنیم .
ناصری گفت: از فضای مجازی می‌توان در ارتباط با آموزش‌های اخلاقی و مرتبط با تقویت کانون خانواده استفاده کرد و برگزاری دوره های آموزشی قبل از ازدواج با کیفیت خوب برای تمام زوجین تداوم یابد.
امام جمعه یزد گفت: فرهنگ‌سازی در ارتباط با مسائل خانوادگی و زندگی و مسائل مرتبط با خانواده باید در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان گنجانیده شده و متناسب با سن آنها بیان شود.
ناصری به توطئه های دشمنان در برخی ملل اسلامی بخصوص سوریه، عراق و یمن اشاره و بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین به عنوان یک وظیفه بزرگ تاکید کرد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.