به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مسؤول کمیته تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد اظهار داشت: کسب این رتبه روز گذشته از سوی سرپرست دفتر استانداردها و نظارت بر طرح‌های آماری مرکز آمار ایران به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اعلام شده است.

محمدضیاء اولیاء افزود: کمیته تبلیغات توانست با اجرای 30 شاخص ابلاغی از سوی مرکز آمار ایران، امتیاز کامل تبلیغات را در طول اجرای سرشماری کسب کند.

وی تصریح کرد: کمیته تبلیغات علاوه بر آن، مستندات 50 اقدام ابتکاری را به مرکز ارسال کرده است.

مسؤول کمیته تبلیغات سرشماری یزد خاطرنشان کرد: مستندات تبلیغات سرشماری استان با عنوان «روزشمار سرشماری» پایان آذرماه و در مهلت مقرر در قالب دو جلد و 750 صفحه به مرکز آمار ارسال شد، ضمن آنکه نسخه از این گزارشات به استاندار محترم و رئیس مرکز آمار ایران تحویل شده است. 

وی افزود: ستاد سرشماری استان در این ارتباط از تلاش‌ها و حمایت‌های خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، کانال‌های خبری در فضای مجازی و صداوسیما قدردانی می‌کند.

اولیاء، کسب این رتبه را حاصل تلاش جمعی متصدیان روابط عمومی و تبلیغات استان یزد و 10 شهرستان استان عنوان کرد و از حمایت‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون آمار و اطلاعات سازمان در راستای اجرای طرح‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی قدردانی کرد.

هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت اینترنتی از سوم مهر آغاز شد و با تمدید تا جمعه 30 مهرماه ادامه یافت.

استان یزد با ثبت نام 197 هزار خانوار، جمعیتی حدود 650 هزار نفر و پیشرفت 58 درصدی جمعیت در سرشماری اینترنتی، توانست رتبه عالی را در این مرحله کسب کند.

همزمان با سرشماری اینترنتی، 320 مأمور از روز چهارشنبه 28 مهرماه کار مرحله دوم و مراجعه حضوری به منازل مردم را آغاز کردند که تا 28 آبان ماه ادامه یافت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610359
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.