عضو هیات حل اختلاف قوای سه گانه در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مبارزه با طاغوت، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و در کنار امام بودن نماد عمل صالح است.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد افزود: تلاش برای سازندگی کشور و آبادی افزون بر یکهزار کیلومتر مرز ایران و عراق که در عمق طولانی ویران شده بود عمل صالح هاشمی رفسنجانی است.
وی با اشاره به بحث شورای رهبری بعد از ارتحال بنیانگذاری جمهوری گفت: این سیاستمدار فهیم که به فرموده رهبری معظم انقلاب از هوش وافری برخوردار بود شورای رهبری را رد کرد و رهبر فردی را تصویب نمود.


ابوترابی فرد با بیان اینکه اگر شورای رهبری شکل می گرفت قدرت نظام در معرض تهدید قرار می گرفت گفت: هاشمی رفسنجانی اعلام کردند که باید رهبری انتخاب شود.
وی افزود: اگر این شاگرد شایسته امام راحل و یار دیرینش در سایه مدرسه قرآن و عترت آراسته به نور ایمان نبود، 70 سال در مبارزه با طاغوت، رژیم شاهنشاهی و مبارزه با همه قدرت‌های جهانی در دفاع مقدس نمی‌ایستاد.


این مسئول تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه است و اگر نبود در هشت سال دفاع مقدس در زیر چکمه های استکبار استخوانهایش خورد شده بود.


نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: شجره طیبه قرآنی ریشه های قوی و مستحکم دارد و گاهی قلب کوهها را می شکافد و در دل زمین حرکت می کند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک شجره طیبه با ریشه قوی و مستحکم است، اظهار کرد: ریشه های این انقلاب جمهوریت و اسلامیت است.


ابوترابی فرد افزود: اسلامیت نظام دیروز در چهره نورانی امام خمینی(ره) و امروز در چهره نورانی و ملکوتی مقام معظم رهبری که آراسته به شجاعت و زهد و ایثار در راه خدا است تجلی یافته که این رمز اقتدار است.
وی تصریح کرد: جمهوریت هم نماد ملت ایران و اقتدار نظام است همان ملتی که در تشییع پیکر پاک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، وفاداری خود را به نظام، رهبری و انقلاب بار دیگر فریاد نمودند.
وی خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در سوگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرقوم می‌کنند که من حدود 59 سال با او ارتباط نزدیک و تنگاتنگ داشتم، نشان دهنده جایگاه این شخصیت والاست.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610331
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.