به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ محمدرضا مزیدی درباره این خبر گفت: ماموران پلیس این استان از خبری در مورد فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق از شرق کشور به شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضائی مغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

مزیدی گفت: در بازرسی انجام شده 73 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

کشف 113 راس دام قاچاق در خروجی یزد

رئیس پلیس آگاهی استان از توقیف یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" و کشف 113 راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین رضایی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محورهای خروجی یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" را که از جنوب شرق کشور عازم "البرز" بود متوقف کردند.

رضایی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی،113 راس دام(گوسفند) قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و دو متهم را نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دام‌های قاچاق را یک میلیارد و 50 میلیون ریال بیان کرد و گفت: دام‌های کشف شده به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.

وی در پایان یادآور شد: قاچاقچیان این دام‌ها را بدون مجوز دامپزشکی از جنوب شرق کشور بارگیری کرده بودند که با تلاش ماموران پلیس، محموله دام قاچاق کشف شد.

دستگیری سارق منزل و احشام در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری سارق منزل و احشام توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ "احمدغلامزاده" فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، سارق حرفه‌ای را که دست به سرقت منازل و احشام در روستای طزرجان زده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به سرقت 6 راس دام و همچنین سرقت از منازل مسکونی در روستای "طزرجان" اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: پلیس شهرستان تفت با تبهکارانی که بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را سلب نمایند به شدت برخورد می‌کند.

دستگیری 44 معتاد و موادفروش

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 44 معتاد و موادفروش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منوچهر نصیری" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت محله محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

نصیری ادامه داد: ماموران این فرماندهی در اجرای این ماموریت موفق شدند 44 معتاد را با موادمخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ های شبانه ‌روزی کارکنان انتظامی گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهند کرد و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

توقیف سواری پروتون با بیش از 35 میلیون ریال خلافی در اشکذر

سواری پروتون با 35 میلیون 950 هزار ریال خلافی در شهرستان اشکذر توقیف شد.

سرگرد "مهدی گل محمدی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اشکذر در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری پروتون متخلف را به علت ارتکاب تخلف حادثه متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند .

وی تصریح کرد: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که این خودرو دارای چندین فقره تخلف و 35 میلیون 950 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

گل محمدی در پایان گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون راننده متخلف،برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی خودروی وی را به پارکینگ منتقل کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608739
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.