به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد مظفری درخصوص ممنوعیت تردد در محورهای استان یزد گفت: برای جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، تردد موتورسیکلت و کامیون در محورهای ییلاقی شهرستان های تفت و مهریز در روز طبیعت ممنوع بوده و همچنین از تردد وانت بارهایی که در جاده های برون شهری استان، در قسمت بار مسافر حمل کنند، جلوگیری می شود.
وی افزود: در روز طبیعت تردد وسایل نقلیه سنگین درمحورهای روستایی، محور یزد به بافق، بافق به بهاباد، محور خضر آباد، ندوشن به میبد و محور یزد به طبس ممنوع است.
مظفری به مسافران نوروزی توصیه کرد: بازگشت خود را به ساعات پایانی این روز موکول نکرده و و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب در مسیر رانندگی کنند.
*****
کشف 72 راس گوسفند قاچاق در اشکذر
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از کشف 72 راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبرداد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرگرد مهدی گل محمدی با اعلام این مطلب گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی یک دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی از آن 72 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی، را کشف کردند.
وی از دستگیری یک متهم در این ارتباط خبرداد و افزود: متهم به مراجع قانونی معرفی و دام­های قاچاق نیز به قرنطینه دامپزشکی استان تحویل شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر قرار گیرد.
اشکذر در 20 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.