به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهادبیگلری گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر بافق با اطلاع از خرید و فروش موادمخدر توسط یک قاچاقچی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه و بررسی های لازم متهم هنگام خرید و فروش موادمخدر دستگیر و از وی مقادیری موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی بافق گفت: با استعلام نیز مشخص شد متهم دارای 14 فقره سابقه کیفری بوده که با تشکیل و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از وسایل همراه یک مسافر اتوبوس مقدار دو کیلو و 300 گرم تریاک را از داخل دو بطری نوشابه کشف کردند.
سرهنگ سیدرضاصادقیان افزود: ماموران پلیس اردکان در بازرسی از یک مسافر اتوبوس مسیر یزد به کرج این میزان تریاک را از دو بطری نوشابه ای کشف کردند.
وی گفت: متهم این مواد را داخل بطری های نوشابه جاساز کرده بود تا پس از انتقال به کرج در سطح شهر توزیع کند که در ایستگاه بازرسی اردکان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی اردکان تصریح کرد: با دستور مقام قضائی متهم روانه زندان شد.
***
ماموران پلیس راهور شهرستان تفت سه دستگاه خودروی سواری را به علت خلافی معوقه و پرداخت نشده متوقف و روانه پارکینگ کردند.
جانشین فرمانده انتظامی تفت گفت: روز گذشته ماموران پلیس راهور این شهرستان سه دستگاه خودرو سواری را به علت خلافی معوقه بالای 10 میلیون ریال متوقف و روانه
پارکینگ کردند.
سرگرد محمود پناهی تصریح کرد: ماموران پلیس راهور یک دستگاه سواری هیوند
سوناتا را با 26 میلیون ریال خلافی، سواری لیفان را با 31 میلیون ریال خلافی و همچنین یک دستگاه وانت پیکان را با 13 میلیون ریال جریمه معوقه، متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.
پناهی افزود: راننده های متخلف نیز به مراجع قانونی معرفی شدند.
***
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط پلیس اشکذر در طرح ویژه نوروزی میزان کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در اشکذر طی 12 روز نوروز امسال بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
سرگرد مهدی گل محمدی گفت: با اقدامات پیشگیرانه توسط پلیس و همکاری خوب مردم در 12 روز اول سال جاری ضمن اینکه وقوع هیچگونه سرقت وسایل نقلیه موتوری و خودرویی را نداشتیم میزان کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در اشکذر طی 12 روز نوروز امسال نیز بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی در ادامه به منظور رعایت برخی موارد در زمینه پیشگیری از سرقت موتورسیکلت به شهروندان گفت: درصورت امکان موتورسیکلت خود را در پارکینگ‏های عمومی که دارای مسئول مشخص است پارک کرده و موتورسیکلت خود را به هنگام پارک نمودن به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده با قفل و زنجیر آنرا به شیئی ثابت و محکم وصل کنید .
این مسئول ادامه داد: از تحویل موتورسیکلت به اشخاص ناشناس حتی برای چند دقیقه کوتاه خودداری کرده و از خرید موتورسیکلت بصورت قولنامه‏ای بخصوص از افراد ناشناس خودداری نموده معامله را در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسانید تا در صورت سوء استفاده عواقب قانونی آن متوجه شما نگردد.
گل محمدی گفت: در صورت سرقت موتورسیکلت خود چون احتمال استفاده نامشروع و حتی ضد امنیتی از موتورسیکلت می‏رود، بنابراین سریعا به نزدیکترین حوزه یا کلانتری محل مراجعه و مشخصات کامل موتورسیکلت اعم از شماره انتظامی، شماره موتور، شماره بدنه، رنگ، مدل و سیستم آن را برابر اسناد مالکیت اعلام کنید.
جانشین فرماندهی انتظامی اشکذر در پایان خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به پلیس مهمترین سرمایه پلیس است و نیروی انتظامی نیز همواره درکنار مردم و با همکاری آنها در راستای تحقق امنیت اجتماعی گام بر می دارد.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارقان حرفه ای قطعات ولوازم خودرو و اعتراف آنها به 5 فقره سرقت در یزد خبرداد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات و لوازم خودرو در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت استان قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران دایره دوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با بررسی شیوه و شگرد مجرمان و نحوه سرقت آنها موفق به شناسایی سه سارق سابقه دار شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیرکردند که طی بازرسی از مخفیگاه آنها مقداری از اموال سرقت شده از قبیل باطری خودرو، لاستیک، جعبه ابزار را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه سارقان در بازجویی های انجام شده به 5 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کردند خاطرنشان کرد: شهروندان از توقف خودرو خود در مکان های خلوت خودداری کنند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.