سرهنگ احمد مظفری روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: به رغم افرایش رفت و آمد در محورهای ارتباطی استان یزد با حضور ماموران پلیس راه و همکاری رانندگان مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در قالب طرح نوروزی بصورت محسوس و نامحسوس با برپایی ایستگاه های مختلف در سطح جاده های حوزه استحفاظی ماموریت های محوله را با دقت انجام می دهند .
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: علاوه بر حضور فعال پلیس در تمام جاده های استان یزد دوربین های نصب شده در محورها نسبت به ثبت تخلفات اقدام می کنند بنابراین باید رانندگان مقررات را رعایت کنند.
مظفری گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان تا پایان روز 14 فروردین ماه با قوت در سطح حوزه استحفاظی ادامه دارد که امیدواریم همچنان شاهد همکاری مسافران و رانندگان باشیم .
وی رعایت سرعت مطمئن ، استفاده نکردن از تلفن همراه ، بستن کمر بند ایمنی و همچنین رعایت فاصله طولی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی بسیار مهم و ضروری ذکر کرد .
استان یزد با یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و بخاطر وجود6 هزار اثر تاریخی و فرهنگی همواره میزبان مسافران از اقصی نقاط کشور است.
7536/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**
******
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف 18 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این استان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین رضایی گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط فردی در شهرستان یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی به بازرسی از مغازه مورد نظر پرداخته و موفق به کشف این مقدار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه محموله قاچاق دخانی کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها به این نکته توجه داشته باشند که سیگار، پایه و اساس شروع بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است که به همین منظور باید توجه بیشتری را بر نوجوانان و جوانان خود داشته باشند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 5054/دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.