ماجر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های دعوت شده به مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان در ایران و شهر یزد همه دارای سابقه و جزو برترین های این رشته محسوب می شوند.
وی ادامه داد: تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال با نفرات ملی پوش و با آمادگی کامل پا در میدان مسابقات گذاشته و امیدواریم بتوانیم با ارائه بازی های فنی و خوب به مقام قهرمانی دست یابیم .
ستاره فوتبال ساحلی جهان و پرتغال خاطر نشان کرد: فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر رشد خیلی خوبی در سطح آسیا و جهان پیدا کرده و سایر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها نیز تیم های مطرح هستند.
ماجر گفت: در یزد فوتبال ساحلی رشد خیلی خوبی یافته و مردم علاقه زیادی به این رشته دارند که امیدواریم مسابقات به میزبانی این شهر مورد استقبال مردم قرار گیرد.
ماجر، ملی پوش پرتغالی و برترین بازیکن تاریخ فوتبال ساحلی جهان است که در چند سال اخیر بارها جایزه با ارزش ترین ساحلی باز جهان را کسب کرده و سابقه حضور در باشگاه های میلان، ریودوژانیرو، سائوپائولو، آث رم، لکوموتیو و بوتافوگو را در کارنامه خود دارد.
رقابت های باشگاه های فوتبال ساحلی جهان از هفتم تا نهم فروردین ماه با حضور تیم‌های لکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش در یزد برگزار می شود.
7536/ 6014/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.