مصطفی سالاری عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از ثبت نام شدگان انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان یزد، 237 نفر مرد و 27 نفر زن هستند و 37 نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان یزد نیز سابقه عضویت در ادوار مختلف این نهاد را در کارنامه خود دارند.
وی ادامه داد: تاکنون 55 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها هستند که 2 نفر آنها زن هستند.
فرماندار یزد گفت: در بین داوطلبان ثبت نام شده بیش از 140 نفر دارای مدرک لیسانس، 71 نفر فوق لیسانس و 8 نفر دارای مدرک دکتری هستند.
سالاری اظهار داشت:ستاد انتخابات شهرستان یزد به منظور ثبت نام از داوطلبان تا ششم فروردین ماه از ساعت 8 صبح الی 16 در محل فرمانداری یزد دایر است و تاریخ اعلام شده تمدید نمی شود.
/ 7537/ خبرنگار :مسعود میرجلیلی
*********
ثبت نام 126 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی در شهرستان مهریز
فرماندار و رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات مهریز گفت: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و مناطق روستایی این شهرستان تاکنون 126 نفر ثبت نام کردند.
سیدمحمد رستگاری عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 102 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی و 24 نفر نیز داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر مهریز شدند.
وی ادامه داد: ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همه روزه از ساعت هشت صبح تا 16 در محل ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری مهریز انجام می شود.
وی اظهار کرد: بر اساس مقررات کار ثبت نام از نامزدهای ورود به پنجمین دوره انتخابات شوراها تا ششم فروردین ماه ادامه دارد .
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیهشت ماه همزمان با انتخابات رسایت جمهوری برگزار می شود.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.