به گزارش ایرنا، احمد پهلوانیان روز سه شنبه در نشست خبری با تبیین برنامه ها و فعالیت های کارگروه گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی افزود: در حوزه صدا تاکنون 123 ساعت و 34 دقیقه برنامه از جمله برنامه های بر بال اندیشه، زیر ساباط، رودررو، سپهر دانش و اقتصاد مقاومتی پخش شده است.
وی ادامه داد: در حوزه سیما نیز 119 ساعت و 19 دقیقه برنامه از جمله چرا؛ خانه، چتر شکوفه، سریال خانه میراثی، شکوفه های تابان و مستند ضد آفتاب تولید شده است.
وی اضافه کرد: در حوزه خبر نیز 28 ساعت و 12 دقیقه برنامه شامل 131 خبر تولید شده که از این تعداد، 70 خبر در شبکه های سراسری نیز پخش شده است.
رئیس کارگروه گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی گفت: این کارگروه یکی از 11 کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی به شمار می آید که برنامه های آن توسط ادارات و سازمانهایی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، شهرداری، صدا و سیما و سپاه الغدیر انجام می شود.
پهلوانیان افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورد هنرستانهای هنرهای زیبا و جشنواره آموزشگاههای آزاد هنری و آفتاب، 136 نشست روشنگری مردمی، نمایشگاه ویژه اقتصاد مقاومتی و رشد 2برابری اعزام گروه های جهادی از جمله فعالیت های این کارگروه است.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌ هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی برای خانواده ‌ها، دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس و جهت دادن مسابقه های مدارس به موضوع های اقتصاد مقاومتی، معرفی فرصت ‌های اقتصادی در بخش گردشگری، بالا بردن کیفیت خدمات برای جذب گردشگر، اعزام مبلغ و مبلغه و گفتمان سازی دینی اقتصادمقاومتی نیز از دیگر فعالیتهای کارگروه گفتمان سازی اقتصادی مقاومتی است.
7532 / 5054خبرنگار: سعید صادقی مقدم**انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.