به گزارش ایرنا علی دهقان بهابادی روز پنجشنبه به مناسبت روز مهندس در جمع مهندسین فناوری آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق 14 گانه استان با تجلیل از خدمات مهندسین گفت : واژه مهندس همراه و مترادف صحت ، دقت ، برنامه ریزی ، سازنده و حل کننده مسائل است و مهندسان با به کاربردن علوم و فنون برای طراحی و یا توسعه ساختارها و یا فرایندهای تولید همراه با درک کامل و پیش بینی رفتارها تلاش می کنند.
علی دهقان بهابادی با یادآوری این نکته که مهندس باید تمام جنبه های مرتبط با موضوع از جمله هدف و کاربرد یک ابزار را مد نظر داشته باشد افزود : توجه به مسائل اقتصادی مرتبط ، توجه به حفظ سلامتی و امنیت انسان و طبیعت درطراحی ، ساخت و به کارگیری ابزار نیز یک ضرروت است .
وی با بیان اینکه هدف نهائی مهندسی عمل کردن صحیح ، حل مسائل و ارائه راه حل های مناسب است افزود : تحقیق ، توسعه ، طراحی ، ساخت ، برنامه ریزی و مدیریت از جمله عواملی است که درتحقق این مهم تاثیر بسزائی دارد.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش به مهندسین فناوری ادارات توصیه کرد زیر ساختی را فراهم کنند تا نیاز نباشد معلمان برای دریافت خدمات جزئی به اداره مراجعه کنند .
وی خاطر نشان کرد: سال آینده سعی داریم به منظور کاهش هزینه ها و صرفه جوئی در وقت ، تمامی جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس و غیرحضوری برگزار کنیم .
2088/6197خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.