به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد رستگاری چهارشنبه شب در نشست کمیسیون دانشجویی مهریز افزود: برای راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان فعالیت های خوبی در ماه های اخیر انجام گرفته است.
وی ادامه داد: برای فعالیت نخستین مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان قرار است تا محلی در دانشگاه پیام نور به این منظور اختصاص یابد که امیدواریم با پیگیری و برنامه ریزی شاهد افتتاح آن باشیم .
فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: هم اکنون در این شهرستان سه مرکز دانشگاهی شامل مرکز پیام نور ، دانشگاه آزاد اسلامی و پردیس دانشگاه یزد در مهریز فعالیت دارند.
رستگاری افزود: این مراکز آموزش عالی با همکاری و همراهی در بخش های مختلف در زمینه جذب دانشجویان و فعالیت های علمی ، آموزشی و فرهنگی و سایر برنامه ها بر حسب نیاز تلاش دارند.
فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: حضور دانشگاه ها و دانشجویان در شهرستان برای برنامه های علمی و فرهنگی نقش مهمی در توسعه آموزشی و تربیت نیروهای کارآمد دارند .
رستگاری گفت: با تلاش و همراهی مسئولان امر در عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان مهریز کارهای خوبی انجام گرفته و بدون شک باید برای فعالیت های مضاعف بیش از گذشته اقدام بعمل آید.
در این ادامه این نشست مسائل ، نیازها و برنامه های مختلف مراکز آموزش عالی شهرستان مهریز مورد بررسی قرار گرفت .
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.