فرمانده انتظامی یزد از افزایش 76 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی یزد از امنیت به عنوان اصلی ترین رسالت پلیس یاد کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۹  تاکنون ۱۶ تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،۷۶ درصد افزایش دارد.

به گزارش جماران، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه بهاباد بدون اشاره به نوع مواد مخدر کشف شده، تعداد متهمان و خودروهای توقیف شده افزود: ماموران انتظامی در بحث کشف مواد مخدر  توفیق های خوبی را به دست آورده اند.

به گفته وی مبارزه جدی با قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد، و این استان در مقوله امنیت از جایگاه خوبی برخورداراست و جرایم خشن به دلیل بافت فرهنگی و اجتماعی در آن مشاهده نمی‌شود . 

وی اضافه کرد: در حوزه سرقت های خشن که احساس امنیت را از مردم سلب می کند، در ۲ ماهه اول سال ۹۹ ، ۷۴ درصد کاهش را شاهد هستیم و در بحث سرقت منزل هم با کاهش ۳۳ درصد و در حوزه سرقت های مهم هم هفت درصد و در مجموع سرقت ها یک درصد کاهش دارد.

وی در ارتباط با تصادف درون و برون شهری و تعداد کشته ها و زخمی هم گفت: سعی داریم از تمام ظرفیت پلیس استان برای پیشگیری از حوادث ترافیکی استفاده کنیم  و با اقدامات صورت گرفته از سوی آنها در حوزه های مختلف استان، از ابتدای سال ۹۹ تاکنون میزان تلفات ۳۸ درصد و مجروحان هم ۳۴ درصد کاهش داشته است .

بهدانی فرد با اشاره به اقدامات گسترده پلیس در بحث امر به معروف و نهی از منکر هم افزود: ماموران پلیس یزد طرح های متعددی را در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی اجرا کردند که برخورد با بدحجابی، سگ گردانی و مزاحمت نوامیس از جمله این طرح هاست.

وی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی در سطح شهر برای احساس امنیت و آرامش شهروندان است ، افزود: یکی از مطالبات مهم مردمی حضور پلیس در جامعه و مراسم است.

بهدانی فرد به اهمیت نقش مردم در اجرای امنیت در شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: کار پلیس ایجاد امنیت در بخش های مختلف است و مردم همواره در کنار خادمان خود با نیروی انتظامی همکاری دارند.

فرمانده انتظامی یزد از آمادگی کامل پلیس در تامین نظم و امنیت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز و بر هم زنندگان نظم و امنیت  هم در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان یزد در سفر به بهاباد ضمن شرکت در نشست شورای تامین شهرستان از یگان‌های انتظامی مستقر در این شهرستان بازدید کرد، دیدار با خانواده ۲ تن از بازنشستگان ناجا و حضور در منزل پدر شهید رمضان فتوحی از شهدای نیروی انتظامی بهاباد از دیگر برنامه های وی بود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.