به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، در پیام محمدعلی طالبی آمده است: خبر ناگوار و تلخ درگذشت ورزشکار عزیز و ملی پوش یزدی زنده یاد مهیار فرزانه موجب تأثر گردید، با تسلیت این حادثه غم‌بار به شما و بازماندگان محترم، برخود لازم می‌دانم از اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه اهدای اعضای فرزند عزیز و دلبندتان که حیات‌بخش جان های تازه گردیده و صحنه ‌ای بی بدیل از ایثار و فداکاری را در تابلوی زندگی به منصه ظهور رسانده و روح فرزند گرامی‌تان را مسرور گردانیده، صمیمانه تجلیل نمایم.

تندرستی همراه با طول عمر با برکت را برایتان از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده و رجاء واثق دارم با این اقدام نیک، روح فرزند عزیزتان قرین آرامش خواهد بود.

مرحوم مهردادفرزانه بعد از ظهر جمعه هفته قبل در حین تمرین در برخورد با یک دستگاه خودرو در جاده تفت به یزد فوت کرد .

با رضایت اولیای « مهیار مهرداد فرزانه » ،عضو تم ملی دوچرخه سواری نوجوانان ایران از این استان اعضای بدن وی به بیماران نیازمند عمل پیوند اهدا شد.

وی پیرو آیین زرتشت( پیامبر ایران باستان ) است که شمار افراد این اقلیت دینی در یزد به حدود ۶ هزار نفر می رسد که در شهرهای یزد، تفت، میبد و اردکان زندگی می کنند. 

در حال حاضر ۲۵ هزار نفر از بیماران در کشور در صف دریافت عضو قرار دارند، این در حالی است که تنها ۸۰۰ نفر در سال اهدای عضو می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.