در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر با قدردانی از برگزاری این جشن به اهمیت و نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای اهداف نظام اشاره کرد و گفت: فعالیت علمی و پرورشی نسل جوان موجب توسعه کشور است .

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: تلاش دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور با همکاری فرهنگیان و برنامه‌ریزی مسوولان تضمین کننده اقتدار و پیشرفت جامعه در آینده است و باید همواره به آن توجه خاص داشت.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: افزایش توانایی کشور در ابعاد مختلف در  برابر دشمنان رسالتی سنگین است که همه مردم و مسوولان به خصوص دانش‌آموزان در تحقق آن نقش آفرین هستند.

پورشمسی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان باید در خط مقدم تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام و انقلاب اسلامی باشند و رسالت دینی و انقلابی خود را عمل کنند.

در پایان این مراسم لوح قدردانی از سوی دانش آموزان به فرماندهان سپاه الغدیر به دلیل پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور تقدیم شد.

ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح روز چهارشنبه (۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره بر ۳ مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب شد و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

استان یزد ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.