مجید جوادیان‌زاده روز سه‌شنبه محورهای پذیرش آثار این کنگره شعر را  کویر، بهاریه‌های کویری، از کوچه‌های آشتی‌کنان کویر، آفرینش اعجاب‌انگیز خدا، امید و صبر عناصر آمیخته با جان مردمان کویر، مناظره عناصر کویری (مانند شن و خار، باد و ماسه) و بخش ویژه طنز با موضوع کویرانه یادمان زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، وی مهلت ارسال آثار این کنگره را پایان اردیبهشت ماه جاری  و برگزاری آن را  نیمه دوم خرداد ماه امسال ذکر کرد.

این مسوول اظهارکرد: این کنگره شعر هر ساله به میزبانی ابرکوه و در سایه سار سرو ٤٥٠٠ ساله این شهر برگزار می‌شود.

جوادیان زاده پذیرش آثار را در تمام قالب‌های شعر کلاسیک و نو عنوان کرد و ادامه داد: هر شاعر می‌تواند در هر قالب و موضوع عنوان شده حداقل سه و حداکثر پنج اثر را برای دبیرخانه این کنگره ارسال کند.

به گفته وی  شاعران به همراه هر اثر باید مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، رشته و میزان تحصیلات، نشانی دقیق پستی و شماره تلفن) را در ذیل اشعار قید نمایند. 

این مسوول تاکید کرد که دبیرخانه دایمی کنگره شعر کویر حق انتخاب اشعار و چاپ آن را دارد و هزینه ایاب ذهاب زمینی شاعران را به عهده دارد. 

جوادیان‌ زاده  گفت:جوایز و لوح تقدیر برگزیدگان فقط به شرط حضور در افتتاحیه و اختتامیه به آنها تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به شرت در این کنگره ادبی می توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره شعر کویر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه و یا شماره دورنگار ۰۳۵۳۲۸۰۲۰۹۳۸ ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.