آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در دیدار جمعی از طلاب جهادی فعال در مبارزه با کرونا افزود: شیوع این بیماری بار دیگر ماهیت برخی قدرت‌های مدعی عالم را در نداشتن توانایی در رسیدگی به مردم کشور خود نشان داد.

وی ادامه داد: گسترش این بیماری و نحوه برخورد با آن به خصوص در کشورهای غربی نشان داد که به رغم برخی شعارها آنها نمی‌توانند در رسیدگی به ملت خود اقدام موثر و لازم را داشته باشند .   

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر خلاف همه دشمنی‌ها که علیه کشور و نظام انقلابی ما توسط استکبار صورت می‌گیرد در قضیه کرونا ملت قهرمان بار یگر اخلاص ، همدلی و توانایی خود را در کمک به دیگران نشان داد.

ناصری یزدی اظهار کرد: کمک به دیگران به خصوص نیازمندان واقعی جامعه در تمام بخش‌ها یک توفیق و وظیفه دینی و انقلابی است که در موضوع کرونا شاهد صحنه‌های ایثار و همدلی در بین اقشار مختلف بودیم .

وی گفت:باید قدر خدمتگزاری به مردم را دانست و از تمام فرصت‌ها برای حل مسائل و مشکلات در سایه ایمان و اخلاص اقدام کرد که حرکت‌های  جهادی ، ارزشمند و همواره در اذهان جامعه زنده خواهد ماند .

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۰۰ نفر طلبه و روحانی بسیجی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و خدمات رسانی به بیماران همکاری کردند.

 ۲۵ نفر از طلاب با حضور در بیمارستان‌های یزد، میید و اردکان در کنار کادر درمانی به امور پشتیبانی و خدمات رسانی به بیماران مشغول هستند.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.