به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی سفید در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی دانش آموزی یزد با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی بخش قابل قبولی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا را در بر دارد، اظهار داشت: رویکرد شورای اسلامی شهر یزد حمایت از جذب حداکثری دانش آموزان با تمامی نگاه‌ها و باورها برای حضور و مشارکت در فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با امور مذهبی و قرآنی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: با نگاه خلاقانه و رویکرد بدیع و جدید، می‌توان همه سلایق را حول محور قرآن جلب و جذب کرد.

سفید تاکید کرد: نخستین جشنواره بزرگ قرآن دانش آموزی از سوی شورای شهر و شهرداری یزد با حمایت ۱۰۰ درصدی همراه است و همگی تلاش می‌کنیم تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با بیان اینکه آشنایی نوجوانان و دانش آموزان از طریق زبان هنر به نسبت سایر رویکردها جذاب‌تر خواهد بود، افزود: هنر مقوله‌ای است که می‌تواند در همه زمینه‌ها جذاب بوده و کمک رسان جامعه کنونی باشد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد به عنوان دیگر عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره قرآنی در این جلسه گفت: لازم است فعالیت‌های این جشنواره با تمرکز بر فعالیت‌های هنری بتواند بازتاب زیبایی از آموزه‌ها و معارف قرآن در بین دانش آموزان بوده تا اثربخشی هرچه بیشتر و بهتر داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.