به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی شهرداری ، جمال‌الدین عزیزی با بیان اینکه این مجموعه بیش از ۱۰ سال تلاش نسبت به الکترونیکی کردن فرآیندها و نظام پاسخگویی به شهروندان اقدام کرد، افزود:به منظور تکریم ارباب رجوع و برای جلب رضایت آنها در این  شرایط و در اقدامی نوین با هدف کاهش حضور فیزیکی مراجعان ، تحویل استعلام غیرحضوری است.

 وی ادامه داد: در این روش تمامی شهروندانی که از تاریخ اول بهمن ماه سال گذشته نسبت به دریافت گواهی پایان کار و یا مفاصی حساب نقل و انتقال اقدام کردند و ملک آنان دیونی نسبت به شهرداری ندارد تا مادامی که اعلام می‌دارند نسبت به آخرین گواهی دریافتی خود تغییراتی نداشته‌اند (خود اظهاری)، شهرداری موظف است نسبت به صدور پاسخ استعلام به صورت غیرحضوری اقدام کند.

شهردار یزد بیان کرد: شهروندانی که از اول مردادسال ۹۲ به بعد هر نوع گواهی از شهرداری دریافت کردند

 پس از ثبت درخواست در سامانه و بررسی‌ لازم، پاسخ استعلام به صورت غیرحضوری صادر می‌شود که در آن با اعلام آخرین طرح و کاربری جدول آخرین وضعیت ساختمانی پلاک را ارائه و گواهی می‌ کند.

عزیزی ادامه داد: شهرداری مسوولیت مندرجات پاسخ استعلامی را که با شماره امضای مجاز الکترونیکی که امکان مشاهده اصل استعلام در تارنمای شهرسازی به نشانی http://esup.yazd.ir فراهم آمده را پذیرفته و تضمین می‌کند.

وی اظهار کرد: تمام  استعلام‌های الکترونیک دارای شماره امضای مجاز الکترونیکی و به صورت بارکد یونیک بوده که به صورت دایمی امکان دریافت و مشاهده اصل استعلام از طریق بخش تصدیق گواهی «سامانه ایساپ» شهرداری یزد وجود دارد.

شهرداری یزد همچنین آمادگی خود را برای آموزش کارکنان اداره ها و بانک‌ها به منظور آشنایی با امکانات تارنما و نحوه بهره‌برداری از آن اعلام کرد که  مطابق برنامه مصوب، با پایدار شدن روند صدور پاسخ استعلام‌ های الکترونیک، روند جاری نحوه صدور پاسخ آن در شهرداری متوقف و از طریق سامانه ایساپ صادر می  شود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد حدود ۶۰ درصد آن در مرکز استان زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.