محسن صادقیان در نشست بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یزد در سال‌ ۹۹ افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا باید به اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری سرعت بخشید و روند سرمایه‌گذاری نیز تسهیل شود.

همچنین جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد بر ضرورت اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: در بودجه سال‌جاری ۲۱ پروژه سرمایه‌گذاری برای شهر تعریف شد و با توجه به پیش‌بینی‌ها و محدودیت‌های بودجه‌ای ، اهتمام ویژه‌ای برای تحقق آنها داریم.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری یزد، محمد شیبانی رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ های مردمی شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و جلب مشارکت‌های مردمی در سال جاری اعلام آمادگی کرد.

استان یزد ۲۱ شهر دارد که شاهد سکونت ۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

در یزد هزار و ۳۸ پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد وجود دارد که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر در استان فراهم می‌شود .

در حال حاضر سه هزار و ۲۸۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی و ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اسمی با اشتغال ۱۰۰ هزار و ۴۴۵ نفر در استان وجود دارد .

تولید بیش از ۸۰۰ نوع کالا ، رتبه نخست تولید کاشی و سرامیک کشور با بیش از ۵۰ درصد ، رتبه دوم تولید محصولات نساجی ، رتبه سوم تولید فولاد کشور و رتبه نخست تولید رومبلی ، ترمه و روفرشی ازجمله جایگاه‌های برتر استان در اقتصاد ملی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.