رضا زارع زاده مهریزی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به رغم بارش‌های مناسب طی ۲ روز گذشته در ارتفاعات منطقه و روستاهای میانکوه،  تاکنون هیچگونه مشکلی گزارش نشد. 

وی ادامه داد: سیل در برخی از مسیل‌های ( رودخانه های فصلی) روستایی همچنان جاری است  و تمام اقدام‌های لازم برای پیشگیری در مقابله با افزایش آب پیش بینی شده که همکاری مردم را می‌طلبد.

این مسوول اظهار کرد: از مردم به خصوص ساکنان روستاها تقاصا می‌شود به جد از نزدیک شدن به مسیر سیل خودداری کنند.

زازع زاده مهریزی تصربح کرد: تمامی پل‌ها و مسیرهای عبور سیل به سمت سدهای خاکی باز و اقدام مناسب برای هدایت سیل به بندها فراهم است.

فرماندار مهریز بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی منطقه هر لحظه انجام ماموریت و خدمت به مردم هستند.

زارع زاده مهریزی گفت: هم اکنون  اکیپ‌های مدیریت بحران در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب بیشتر و حوادث طبیعی وجود دارد، مستقر هستند.

همچنین بخشدار مرکزی مهریز امروز گفت : به علت بارندگی‌ در ۲۴ ساعت گذشته ، نخستین سیلاب بهاری سال‌ ۹۹ در رودخانه‌های فصلی بنادک سادات ، منشاد و گل افشان دهستان میانکوه جاری شد .

مهدی دهقانی زاده افزود: بر اثر بارندگی، آبشار مسیر جاده مهریز به تنگچنار در کنج کوه جاری شد و جلوه زیبایی به منطقه بخشید.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در پنج دهستان ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در ۱۴۰ روستا زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.