سیدجلال حسینی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این مبلغ به صورت قرض الحسنه از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل در اختیار مجریان ۱۲۰ طرح کشاورزی، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ، خدمات آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازارکار منطقه به مددجویان  ارایه شد و در سال ۱۳۹۹ این همکاری و آموزش ها همچنان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد ابرکوه ، اظهارکرد: با همکاری و تعامل مدیران واحدهای صنعتی شهرستان ۱۰ نفر از مددجویان سال گذشته در واحدهای تولیدی و صنعتی ابرکوه  نیز مشغول به کار شدند.

حسینی ادامه داد: تعدادی از مددجویان زیرپوشش این نهاد برای سرمایه گذاری در ۳۰ طرح خوداشتغالی در انتظار دریافت ۱۵ میلیارد ریال وام از بانک‌های عامل هستند.

وی اضافه کرد : در اجرای این طرح ها به همکاری ویژه بانک‌های عامل نیاز هست و  با پرداخت این مبلغ زمینه اشتغال ۴۰ نفر فراهم می شود .

به گفته وی ، پارسال ۴.۵ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شهرستان پرداخت شد، این میزان وام برای کمک به معیشت و تامین نیازهای ضروری ۱۱۰ نفر از مددجویان هزینه شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد خیر سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد دارد.

هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.