محمدصادق کوچک‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نشست ها تبیین قرآنی عصر جدید و تحلیل برخی حوادث از منظر کلام وحی، رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، تمدن نوین اسلامی، تعاریف، مولفه‌ها و رسالت ما، تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین، جایگاه و نقش هیات‌ها و جایگاه اجتماع عظیم اربعین در گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفت .

وی ادامه داد: مولفه  تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب، تشریح توصیه‌های هفت‌گانه معظم له در بیانیه گام دوم، مولفه و مدل‌های عام و خاص تمدن اسلامی و جایگاه و نقش هنر و هنرمند در آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) از دیگر موضوع‌های ارائه شده است.
به گفته رییس حوزه هنری یزد، مخاطب اصلی این نشست ها روحانیان، طلاب، اندیشمندان، پژوهشگران، هنرمندان، نویسندگان، شعرا، فعالان فرهنگی و جوانان هستند.

وی ادامه داد: این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده و ارائه مباحث کاربردی و روزآمد و همچنین تبادل افکار و اندیشه‌ها از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی به ارتقای بینش‌ و نگرش‌ آحاد جامعه کمک می‌کند.
کوچک‌زاده با بیان اینکه همه‌ افراد به ویژه نسل جوان باید تمامی ابعاد و الزامات این بیانیه را درک کنند و با عمل به تکلیف دینی و انقلابی خود در راستای تحقق آن گام بردارند گفت: در سال ۹۹ نیز پس از شکست ویروس منحوس کرونا، سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی والعصر، یکشنبه‌ هر هفته در حوزه هنری یا اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.
تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری سلسله این نشست‌هاست.
سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی والعصر با همکاری حوزه هنری ،  اداره کل تبلیغات اسلامی و  ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.