به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در همایش طلایه داران سیاست و دیانت که با حضور روحانیون در مسجد حظیره برگزار شد افزود: هدف دشمنان خدشه دار کردن این ارتباط است و روحانیون باید برای شکست اهداف استکبار وظایف خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: باید با همدلی و بهره گیری از فرصت ها و ماه مبارک رمضان در راستای تقویت ارتباط هرچه قوی تر نظام اسلامی با مردم تلاش های لازم صورت گیرد.
استاندار یزد اظهار داشت: تمام حرکت ها و فعالیت های توسط مسئولان، روحانیون و دلسوزان باید برای تقویت همبستگی ملی و ارتقای امید در بین مردم و جلب اعتماد آنها به اهداف و آرمان های نظام باشد.
طالبی تصریح کرد: هیچ موضوعی در شرایط کنونی کشور که دشمنان برای ضربه زدن به نظام فعالیت دارند ضروری تر از اتحاد و انسجام همه اقشار و هوشیاری نیست.
استاندار یزد تصریح کرد: هم افزایی و همگراهی مردم و مسئولان موجب توسعه و رسیدن به اهداف نظام و ارزش های الهی و انقلابی است و باید برای اجرایی شدن آن تلاش کرد.
طالبی یادآور شد: نزدیک کردن دل ها به هم و تعامل سازنده بین دلسوزان جامعه موجب شکست دشمنان است و باید همه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی وظایف را انجام دهیم.

**ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک سند پرافتخار و مهم برای آینده کشور است که باید ابعاد آن توسط روحانیون برای مردم و جوانان تبیین شود.
حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا روحانیون این بیانیه را که موجب تعالی نطام و کشور است به مردم معرفی کنند.
این مسئول اظهار داشت: تحقق این بیانیه، توجه به ظرفیت های کشور و همچنین بهره گیری از جوانان مومن و انقلابی موجب اجرایی شدن اهداف متعالی جمهوری اسلامی است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: پاسخ به سوالات و شبهات، برگزاری برنامه های مناسب فرهنگی، ارتباط با جوانان و تقویت بنیه دینی و انقلابی باید محور فعالیت روحانیون باشد.

**تقویت معنویت و روحیه انقلابی
محقق و استاد حوزه و دانشگاه گفت: تقویت معنویت و روحیه انقلابی از جمله وظایف مهم زمان کنونی است که روحانیون و مبلغان دینی برای گسترش آن در جامعه تلاش کنند.
حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه افزود: دشنمان برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب از تمام اهرم ها به خصوص تهدید نرم استفاده می کنند بنابراین باید با بصیرت برای شکست اهداف آنها اقدام کرد.
این پژوهشگر حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری تدوین و ارائه شده خاطر نشان کرد: باید ابعاد ابن بیانیه برای مردم و جوانان تبیین شود.
خسرو پناه گفت: اگر این بیانیه در عمل اجرایی شود قطعا آینده کشور بر اساس اهداف عالیه نظام با حضور جوانان مومن تضمین و تمام ترفندهای استکبار نقش بر آب می شود.
در برگزاری این همایش نهادهایی ازجمله اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان و سپاه الغدیر استان یزد مشارکت داشتند.
استان یزد سه هزار مسجد و یک هزار و 500 روحانی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.