به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی بهزیستی، علی محمد عطابخش با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۷۰ معلول و ناتوان ذهنی و سالمند در مراکز اقامتگاهی این سازمان در سطح استان نگهداری می‌شوند افزود: این میزان اعتبار برای گندزدایی و غربالگری افراد در این مراکز هزینه شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس در این استان تاکنون بسته‌های معیشتی و بهداشتی با بهره‌گیری از اعتبارات سازمان و کمک‌های خیران به ۵۰۰ خانواده حاشیه‌نشین  اهدا شده است.

این مسوول از گندزدایی مراکز کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی کارکنان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: این اداره کل مبلغ ۷۰۰ میلیون رسال برای کمک به پاکسازی و گندزدایی ۱۳ کمپ ترک اعتیاد پرداخت کرده است. 

عطابخش با اشاره به پرداخت مستمری به ۱۷ هزار معلول شدید و خیلی شدید گفت: علاوه بر این مستمری، بسته به نوع معلولیت به حساب هر کدام بین ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومان پول واریز کرده است. 

وی همچنین درباره فعالیت این اداره کل در حوزه اجتماعی گفت: علاوه  بر افزایش ساعات کاری مشاوران خود، در حوزه صدای مشاوره به میزان ۶ ساعت یعنی از ۸ صبح تا ۲۴ شب به حدود ۳۵۰۰ نفر مشاوره مستقیم یا غیر مستقیم درباره موضوع کرونا خدمات ارائه کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.