محمد آخوندزاده عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مقالات در فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی در اختیار مردم قرار گرفته ادامه دارد .

وی ادامه داد: تشکیل ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا، تولید ده‌ها فایل صوتی و سایر محتواهای آموزشی و نشر آن در کانال‌ها و گروه‌های مردمی و دانشگاهیان انجام شد.

این مسوول اظهار کرد: راه‌اندازی سایت در پیام‌رسان‌های مختلف و زیر پوشش قرار دادن مخاطبان گسترده و همکاری با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید محلول ضدعفونی نقش مهمی در افزایش آن و تامین نیاز مردم و مراکز درمانی داشت.

وی گفت: حضور و خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های نگهداری از بیماران کرونایی به خصوص در بیمارستان شهید صدوقی(ره) از دیگر اقداماست .

این مسوول تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۷۰ نفر از دانشجویان با وجود برخی خطرها با حضور در بیمارستان‌ها در رساندن مواد غذایی که توسط خانواده بیماران و خیران برای افراد بستری و کادر درمان آماده شده بود مشارکت داشتند.

آخوندی گفت: اهدای گلدان گل به نیروهای خدماتی بیمارستان شهید صدوقی(ره)، اجرای برنامه روحیه‌بخش توسط هنرمندان دانشگاهی برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها و پخش کلیپ و صوت صورت گرفته است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.