محسن صادقیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با عنایت به اطلاع رسانی‌هایی که طی روزهای گذشته انجام شد، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری یزد، اماکن عمومی و مراکز بهداشتی، پارک‌ها و بوستان‌ها  از ساعت ۸ صبح امروز، ۱۳ فروردین ماه به صورت گسترده انجام شد.

وی ادامه داد: این اقدام توسط ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد و با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای داوطلب مردمی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد اظهار داشت: با توجه به اجرای این عملیات لازم است مردم شریف یزد از تردد در سطح جاده‌ها و همچنین ورود به پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند.

صادقیان گفت: از مردم شریف استان یزد که همواره ما را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن همراهی کرده اند کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم و خواهشمندم همچنان ما را در این راه یاری کنند و از همه محدودیت‌های ایجاد شده که در راستای سلامتی خود مردم است، نیز عذرخواهی می کنیم.

همچنین محمدعلی طالبی، استاندار یزد از اجرای عملیات در سطح شهر بازدید و از زحمات شهرداری و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.