سرهنگ سیدمصطفی آقایی شامگاه یکشنبه در رزمایش دفاع بیولوژیک افزود: در حالی که تفت به واسطه داشتن جمعیت مسن وضعیت حادتری برای شیوع داشت ولی با اقدامات مناسبی که انجام شد اکنون اوضاع آن نسبت به دیگر شهرستان‌ها بهتر است.

 وی ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی، نمایش اقتدار و توان میدانی سپاه و همه ارگان‌های شهرستان است که با بزرگداشت شهدای سلامت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از برنامه‌های این رزمایش را بازدید از کارگاه دوخت ماسک و لباس برای کادر پزشکی عنوان کرد و گفت: در ۱۴ خانه منطقه با در اختیار قرار دادن پارچه، دوخت تجهیزات پزشکی در حال انجام است.

آقایی ادامه داد: در حسینیه ثارالله با حضور بانوان بسیجی و خادمیاران رضوی و توسط هشت دستگاه چرخ خیاطی تولید ماسک و لباس برای کادر درمانی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته آخر اسفندسال گذشته بسته کمک معیشتی به اعتبار ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد و در حال برنامه‌ریزی برای توزیع ۳۰۰ بسته دیگر در روزهای آینده هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در پایان از همراهی و همدلی مسوولان مختلف و مردم و از تلاش‌های کادر درمانی و پزشکی تشکر کرد.

تفت در ۲۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.